- födelsedagskalas.

Ska bara börja med att säga:
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MORMOR!

Dagen började med att jag vaknade fem i 7 och
drog sedan till Ica för att köpa välling till Noah.
Sedan så gick jag hem och la mig brevid hjärtat igen.
Sedan så ringde klockan runt 9 och det var dags att
börja fixa sig då vi skulle iväg och hämta Noahs nya
vagn och sedan ta bussen till vingåker som skulle gå
10.50.
Klockan 10 så var jag, mamma, Noah, Max och baby
färdiga och begav oss då ner mot stan.
Så fort vi kom ner på stan så lämnade vi upp gamla
vagnen i våran lägenhet och sedan tog vi Noah på
armen till brio för att hämta nya vagnen.
Vagnen var så fin och så otroligt skön att köra!
I alla fall så fick vi nästintill rusa till bussen efter att
vi fått vagnen då det tog lite lång tid.
Väl på bussen så rullade allt på.

När vi kom fram till vingåker så köpte vi lite blommor
till kära mormor och sedan så mötte vi henne och Marcus
när vi var påväg hem till henne.
Påväg till mormor så hängde min kära kusin, moster och
även deras vovve Affe ut genom fönstret och gapade på
oss, haha vilka nötter! Jag älskar er!
Väl framme på mormors gräsmatta så fick jag och baby
gå till ica och handla då det hade tagit minst 100 år om
mormor skulle gå själv.
När vi sedan kom tillbaka så blev det fika, skratt, regn,
funderingar och även fotbollsspelande.
Vi var i vingåker i ca 3-4 timmar och sedan så var det skönt
att sätta sig på bussen hem igen.

Väl hemma i k-town igen så blev det käk på donken (finally)
och då kom även pappa och Matthias och gjorde oss sällskap.
Då var alltså hela familjen samlad!
Efter maten blev det för min och babys del en sväng förbi inne
hos hyresvärden som vi disskuterade lite med, kändes riktigt bra
faktiskt då det är rätt livat i våran trapp.
Påväg tillbaka hem till oss så mötte vi resten av familjen igen och
tog sällskap med dom.
Jag och baby sprang upp och bytte om sedan så tog vi med oss Noah
och gjorde Matthias sällskap till Lidl.
Efter det blev det tv-spelande hos pappa och nu är vi hemma igen.

Baby är så duktig och har nyss diskat,
känner mig riktigt dålig då jag endast suttit vid datorn, men jag
kan faktiskt försvara mig med att jag inte mår bra just nu.
Så det så.

Nu blir det snart till att plocka lite i lägenheten och sedan ska vi
tillsammans dö i soffan framför "Copps" (stavning? ni vet svenska
komedifilmen, haha tror det är komedi iaf? HAHAH.).

Njut lite av dom fiiiiina bilderna nu :p


Tinkisen i nya vagnen som vi inte lyckades få med på någon bild.
Här hade vi nyss anlänt till mormors gräsmatta.


Mormor, Mamma, Noah, Marcus och Max ute på gräsmattan innan
regnet öste ner.


Mamma, Noah och mormor inne hos mormor.


Grodan!





Bus!


FINASTE DU!

Tack för en underbar dag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0