- extremt krävande.

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår.
Men igår hade jag sån migrän att det kändes som
om hela mitt huvud skulle sprängas och sedan så
mådde jag skitilla och kräktes och hade mig, så kände
att jag verkligen inte skulle sitta här och nörda då, eftersom
att allt jag klarade av var att grina, snora och kräkas.

Så efter mycket om och men igår så försvann min migrän
och jag kunde äta och allting normalt.

Idag har jag spenderat nästan hela dagen med att flytta lite
grejer med mamma och nu sitter jag här och väntar på att
jag och baby ska käka nachooos :D (stavning?).

Idag är det tokvarmt ute och jag hoppas hoppas att det kommer
att vara lika varmt imorgon också då jag knappt hunnit vara ute i
värmen och njutit.

Imorgon blir det i alla fall till att kolla lite på stan med Noisen och
förhoppningsvis också med hjärtat (: Men vi får väl se hur det sista
artar sig ;) kan ju faktiskt helt och fullt förstå om inte han har någon
lust eller ork att följa med då jag är extremt krävande att kolla runt
med på stan :P
Hahaha.

Skriver senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0