- någon gillar det verkligen.

Hejsan.
Denna dag har bara flugit förbi!
Var ju så att jag och baby hade tvättid på eftermiddagen
och runt två så kom lilla grodan hit :D
Hihi, han satt här på golvet och åt kex, han käkade mat och
purré till efterrätt och hade jättemysigt.
Han är så söt lilla grod.

Sedan när vi tvättat lite så beslutade vi oss för att gå hem
till nya lägenheten och bada lite i badkaret då Noah aldrig gjort
det förut vad jag vet, om han inte gjort det med Marcus vill säga.
Så jag och baby hängde upp sista tvätten i torkrummet, Noah hamnade
i vagnen och sedan så drog vi :D
Väl framme så sov grodan först, men vaknade inte långt där efter och då
körde vi igång direkt, på med badvatten och av med kläder och blöjor.
Jag och grodan satt där och han var knäpptyst hela tiden och skrattade och
skvätte och lekte med alla sina leksaker, och han fick även nytvättat hår och
en ren liten tjockiskropp.
Hihi min lilla groda!

Nu har baby bakat en kladdkaka och jag är verkligen uppspelt,
jag vill jag vill jag vill ha! :D
Själv har jag tagit en 10 minuters paus från mitt The Sims-spelande för att
uppdatera här lite och för att kolla lite annat innan jag återgår till spelet.

Skriver nog mera senare.
PUSS


Här är lite bilder på grodan från när han var här förut :D


Lilla Grod!


Någon gillar verkligen köttfärssås och spagetti :D
Hihi sötgrodaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0