- vill inte vara tyst.

Har nästan precis kommit ut ur duschen och jag kan
ju bara säga att det var galet skönt då denna dag har
varit så sjukt varm, eller ja snarare kvalmig.
Och när jag kom ut ur duschen så satt Noah i babys knä
i soffan med lilla datorn, haha så söta dom var!
Mina finfina pojkar!

Just nu så sitter Noah på golvet med alla sina leksaker
och äter lite kex medans jag och baby sitter i soffan med
varsin laptop och kollar någon rolig film på tvn :D
Glömde också att berätta att vi äter chips och dricker
cola (jag dricker dock saft).

Noah är jättegnällig och bara gallskriker hela tiden.
Riktiigt jobbigt då man inte orkar bära på honom för han
väger så mycket. Hm, hoppas han somnar snart så det blir
lite tyst. Annars är det väl bara att kasta på sig kläderna och
gå ut och gå en sväng med honom och hoppas på att han
somnar och sedan sover hela natten.

Nu ska jag försöka att få tyst på lillen.
Skriver kanske senare om det finns tid för det.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0