- news.

Kan ju bara börja med att säga att jag har fått min dator.
Lite större än väntat med det spelar ju ingen roll :D
Mohaha, så nu kanske det blir lite mera uppdatering här
på bloggen och även lite bilder om ni har tur vill säga.
Mohahahahahhahahahah.
Nej nu får jag sluta med mitt elaka skratt, för det är ju
inget att skratta elakt åt egentligen.

Följde med mamma och handlade förut efter att jag och
baby hämtat ut paketen, sen så självklart började det
att regna när vi var på hemväg från affären, bara så typiskt!

Just nu är jag extremt sugen på en kladdkaka, eller typ en
stooooor chokladkaka! Har haft sådant sug hela dagen faktiskt!
Kan ingen vänlig själ ge mig det? (A)

Skriver senare, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0