- Är inte det där han Gustav(f?) W(v?)asa?

Men hej eller nåt.
Sitter här hemma hos min far och har beslagtagit
min brors dator (A)
Noah ligger här brevid i vagnen och jollrar för sig själv.
Min lilla klutt har blivit så stor :(
Och imorgon gott folk, då blir jag GUDMOR!
Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig :O
Men det brukar lösa sig, right?

Måste bara säga att veckans bästa har varit Uffe.
Det var skidor på tv och han blir överlycklig och säger:
- Åh är inte det där han Gustav(f?) W(v?)asa?

HAHAHHAHAH, fyfan tror inte jag har skrattat så mycket
på väldigt länge!

Är lite orolig över min KK (kuliga kompis) som har en
hemsk ifektion/inflamation i halsmandlarna. (blev det rätt nu?)
Han kan inte äta stackaren och kanske inte heller kommer på
dopet imorgon, vilket är helt förståeligt.
Ujuj :(
Stackars!

Mamma och Pappa är just nu ute med snusan och går,
egentligen skulle jag hängt med pappa men jag är hungrig så
jag fick bli kvar hemma med Matthias och Marcus för att passa
Noisen :D

Nej nu ska det mysas lite med min lilla :D
Skriver senare :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar:

Ja, men det klart att ha ska ha dop-present! Det är inget speciellt, bara något litet :D Så du behöver inte oroa dig ;) <3

2010-03-13 @ 19:53:14
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0