- är jag ett klösträd?

Ajjjjjjjjjjj,
är väl det enda jag kan säga just nu!
Jag har min underbara och extremt mysiga
kissemisse i knäet! Lilla Stina är ju så go och
kommer så fort man ropar på henne.
Jag satt här all by myself och kände hur ensamt
det egentligen var så jag ropade på henne.
Hon kom i en jädrans fart och blev så glad och lycklig
men det värsta i allt det goda är att hon kloar på mina
stackars smala ben! Och jag har precis kommit ut ur
duschen och har alltså inte så värst mycket på mig :P
Haha, hon är för go min lilla ögonsten!

Nu har hon äntligen lagt sig tillrätta med kurrar nu istället
så att hela fotöljen vibrerar.
Haha, gulle!

Ikväll klockan 21.00 är det väl "The Guardian" på Tvn..
...om jag nu inte är helt ute och cyklar??
Dock ska jag strax höra av mig till Alex så vi får väl se om
det hinns med att kolla på tv.
Jaja, det märker vi väl om inte annat :P

Nej nu klättrar busen i mitt blöta hår!?
Så är väl dags att bege sig innan man blir ännu mera tunnhårig.
Kommer tillbaka senare i guess.

PUSS

Sönosar vi är!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ni är FÖR coola, alltså!

2010-03-08 @ 22:10:17
URL: http://buttons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0