- av mjöl blir man mjölig.

Mööööh,
nu sitter jag här helt mjölig och dan!
Min käraste lillebror Marcus hade ju fått i uppgift
i skolan att ta med fika till klassen.
Så vem tror ni inte han ber om hjälp av? (säger man så?)
Jo mig såklart, hahah jag får alltid hjälpa alla att baka.
Så nu är allt färdig, ska bara skäras upp och sedan läggas
i byttor.
Puh.

Dagen har rullat på rätt bra.
Skolan gick rätt snabbt faktiskt.
Men gick tidigare för att jag skulle hämta upp Noah för
att mamma skulle på möte.
Jag och Noah kom hem, han käkade lite gröt och sen så
har vi sjungit och myst :D
Hihi.
Var även hos Rasmus och hämtade lite saker och även
lämnade.
Det var skönt faktiskt.

Såå nu ska jag snabbt in i duschen innan jag intar sängen.
Har ju ingen lust att lägga mig helt mjölig ^^
Jaja, nu måste jag kila.
Men sov så gott så hörs vi imorgon :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0