- bebis-sjuk.

Nämen,
det var verkligen inte nyss jag skrev här.
Känns som om det har gått en vecka sen jag skrev
senast!

Vill bara börja med att säga att min telefon är knäppare
än knäppast just nu!
Så om jag inte svarar så vet ni varför.
Måste verkligen införskaffa mig en ny!

Har förresten träffat lilla Neo!
Och jösses så liten och söt han är!
Jag tjatade på mamma sjuttioelva gånger om att Noah inte
kan ha varit sådär liten, fast Noah i själva verket var mindre :P
haha, det är sjukt hur fort det går och hur mycket man glömmer.
Jag blev helt bebis-sjuk och ville bara ha en egen.

Undra vad man ska göra idag..
Alla har massa myspys med filmer och fest och jag har inget att göra..
Ska nog bort till Freddies träning ett tag så vi kan ta en cigg och
snacka lite :) Det är så skönt att prata med honom, för att han förstår
mig verkligen, och jag honom.
Han dömmer inte och han är ärlig.
Han är jag fast i killkropp, eller det måste vara så i alla fall.
Sedan så ska jag väl pallra mig hemåt och spana lite på Let's Dance.
Dock var det inge kul då Elin åkte, men men Molly är ju kvar :)
Hihi.
Sedan så ska jag ju ringa Alex, det får jag inte glömma.
Dock glömmer jag inte det, men ifall jag skulle få blackout så kan jag
ju kolla min blogg och se vad det var jag skulle göra :P
Jag kom även på en ny sak jag måste ta upp med honom :P
Bara jag inte glömmer bort vad det var (A)
HAHAHHAHAH.
Jag är så jävla sjuk!

Nej nu ska jag hjälpa resten av the family att städa :)
Skriver senare, och har ni tur kanske ni får några cam-bilder
om nu jag får låna Marves data en snabbis :D


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0