- bilder från dopet.

VILL BÖRJA MED ATT SÄGA ATT INLÄGGET SKULLE HA PUBLICERATS IGÅR.


Lillklutten var lite ivrig imorse innan vi skulle iväg till dopet :P

Mamma, Marcus och Noah fick skjuts till dopet medans jag gick för
att jag skulle hämta upp Alexandra och Ellen :)
Väl framme vi kyrkan så bröt jag ihop!
Vet ni vem som stod där?
MIN KUSIN! Hon skulle ju inte komma!
Jag blev helt till mig och sprang som fan när jag fick syn på henne
och sen började jag grina :O Haha, så glad vart jag.


Jag och lilla groda innan dopet startade :)


Kenny spelade gitarr och mamma vonnsan sjöng :D
Bara Kenny på bilden dock :)


Sen efter att dom spelat och sjungit så började prästen att prata,
och det spelades massa psalmer. Då somnade Noah mot min axel :P

Och ni ska bara veta hur underbart prästen sjöng!
Eller INTE!
HAHHAHAHA, kunde nästan inte hålla mig för skratt :D
Lät som en böneutropare fast på svenska :P


Sen läste Marcus något.




Här hälls vattnet ner i dopfundet (heter det så?)


Här var häll-vatten-över-huvudet-grejen klar :)


Här sjunger prästen " I EN VÄRLD FULL AV LIV" - från lejonkungen!
HAHAHHA, nejdå men det hade varit roligt ifall han hade gjort det :P


:)




Ja, han är nästan större än mig :P


Syskonbilder!
Som ni ser så blev dom inte alltför bra då ingen av mina syskon lyssnar
eller sitter stilla :P
Men alla är med på samma bild i alla fall :D HAH :D


Halva Nois och Alexandras hand på hennes fina mage!
Visste ni att Noahs kompis ligger där inne?
Haha, första bilden på dom tillsammans :P


Marcus :)


Lite fiiiika :D




Det här måste vara snyggaste bilden från dopet!
Till och med när dom ser nerdrogade ut så är dom de snyggaste jag sett!
Och jag älskar dom massor.


Max, Noah och Alexandra :)




Och här har vi någon som var så fin när han fick bort håret!
Riktigt stilig :D




Lite spänd iför paketöppningen kanske? :D



Nu har jag till och med bekräftat att jag är Gudmor/Fadder till Noah.
SÅ DET SÅ :D


Michael (stavning?) och Marcus :D


Mormor och Saam :D


Jag och Kenny :)
Och ja, vi ser ut som sär :D


Vonvon och Toivo :D


Max :D


Jag älskar dig!
Inaa ♥ Saam!


Mami och vonvon :D


Kenny med sin mami vonvon :D


Sen fick han en jättesöt nalle som han höll i handen :D
Åh han älskar den där nallen!


Sen när vi kommit hem så kom Morbror och käkade lite smörgåstårta.
Det bjöds ju på smörgåstårta på dopet men ingen vart missnöjd över
att få äta mera :P
Dock åt inte jag det då jag inte äter smörgåstårta.


Dopljuset.


Ett sjukt sött gosedjur (som jag själv mer än gärna hade snott (A) )

(lägg märke till att det står Noah ingraverat i sparbössan)

(doparmband, halsband, sparbössa, fotoram och två askar för första locken&tanden)

(en jättefin servis!)

(En supersöt nalle som Noah älskar att hålla i handen)

(en bok)

(en pyjamas)
Och sen fick han massa fina kort och pengar :)


Yessir!

 

Där var lite bilder.
Hoppas ni blir glada :D

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0