- blöt katt.

Halsen värker och det ösregnar.
Kan det blir mycket värre just för tillfället?
Men det som är bra idag är ju att mina käraste
snutt, bror, bästavän fyller 18 idag! :D
Och vet ni? Jag ringde honom inatt när klockan
slagit tolv :) hihihi.
Skulle ha sjungit men dels så värkte min hals,
och sen så tänkte jag att jag inte behöver förstöra
hela hans födelsedag :P
Så jag fick fram ett ynkligt "grattis på födelsedagen".
Haha, han blev i alla fall tokglad och då blev jag
glad :D
Vi pratade i nästan en halvtimma fast jag bara skulle
säga grattis :P
Haha gulle!

Nej nu ska jag klä på mig.
Vi ska nämligen fotas idag.
Så det går ju säkert jävligt bra när det spöregnar.
Menar alltså att jag kommer se ut som en blöt katt
när jag kommer fram.

Tack för igårkväll alla förresten!
Riktigt trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0