- dags att skärpa mig.

Så var det torsdag.
Jag mår fortfarande knäppt, och när jag
vaknade så kunde jag inte prata :O
Min röst var helt borta, men det börjar bli
bättre nu.

Jag ska strax klä på mig och ta en sväng
ut med Ozzy så att han får kissa lite.
Dock är det så jävla kallt och halt så jag får
nog pälsa på mig ordentligt!

Igår fick jag även två skärp utav mamma.
Ett guldigt och ett svart-lack.
Det är platsskärp och jag ska även få ett
silvrigt men det hade inte kommit än.



Hihi, tur att Marve har cam på denna datan så att man
kan ha såå rolligt :P
HAHAHHA.


Nej nu måste jag börja fixa mig lite inför
turen med Orre.
Måste även tömma kattlådan och köpa
kattmat.
Mycket gällande katterna nu känns det som.
Måste även ringa till vetrinären, mendom har bara
telefontid mellan 08.00 och 09.00 så det är
ju lite för sent nu kanske.
Haha.

Jaja, skriver senare.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Marie

Till Djurkliniken kan du ringa hela dagarna mellan 8-16 =0)

2010-03-04 @ 09:36:37
Postat av: Saam

Haha, Inaa! Du glömde skriva att du cama med mig! ;)

Jag har ett problem. Jag försöker att lägga över bilderna till skrivbordet från camen. Men jag vet ikke hur man gör. trist för mig liksom! haha.



Svar på kommentaren : haha. Du är så söt! :)

Du bara inget illa menat om utväxten. Men jag vet att du menar att det är fult. Haha, och jag vet att de är de. Men jag håller på att fundera på hur jag ska färga mitt hår. Och jag vet inte. haha



Jag saknar dig! <3

2010-03-04 @ 14:36:31
URL: http://hayatem.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Svar:

Vi ska till Erica och titta på film och lite sånt ;) <3

2010-03-05 @ 13:17:50
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0