- där halsen och näsan går ihop.

Tisdag.
Vilket innebär sovmorgon (hoppas jag i alla fall :P)
haha, Ellen har haft ett jävla göra med att få mig att komma
ihåg när vi börjar vilka dagar :P haha.
Har precis fått på mig alla kläder jag ska ha.
Kör på svarta cykelbyx-materials-tights, min stora gråa luvtröja
och sen min kära naturvita mössa (då mitt hår är hemskt idag).

Jag gick och la mig rätt skapligt igår (för att vara jag).
Men ändå vaknade jag typ kvart över 2 eller något och kunde
inte somna om förns halv 5 då jag var uppe och fick i mig
4,5 glas vatten!
Min hals dödade mig och jag frös som satan!
Sen somnade jag och vaknade jag vid 7 igen och nu sitter jag
här. Min hals borde skäras av!
Och nu gör det ont från "där halsen och näsan går ihop" om ni
förstår hur jag menar, alltså väldigt högt upp i halsen.
Sen går det enda ner till där halsen slutar :O
Jaja, vi hoppas på att det går över snart!
Jag vill inte det här mera nu :(


Nu måste jag börja bestämma vilka shoes det blir,
annars lär jag bli sen och det vill jag ju inte när vi har min käraste
Lars-Åke idag ;)
Hahahah.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0