- du ser ut som en sån där dryg liten jävel.

Godmorgon.
Uppe med tuppen har jag varit.
Vaknade vid 08.00 och precis då ringde mamma.
Jag är alltså väldigt pigg såhär dagen efter!
Haha :D

Gårdagen var mycket trevlig trots att jag inte förväntat mig
att det skulle bli som det vart.
Jag skulle inte ens ha partat igår, men så blev det :)
Hittade ju roligt folk och någonstans att vara :)
Tack så jättemycket för igår!

Just nu så sitter jag här och dricker lite saft,
skitbra till frukost jag vet, men fan jag måste ju få upp värdena lite ;)

Haha, igår fick jag även höra ett flertal gånger:
- Du ser ut som en sån där dryg liten jävel.
- Jag trodde aldrig jag skulle prata med dig, för du ser ut som en sån där dryg liten jävel.
- Men du är fan schysst mannen!

Haha :D Så gulligt.
Och jag vet att jag kan se allmänt dryg ut,
men varför ska jag vara trevlig mot dom som inte är det mot mig?
Haha :D

Skulle ju ringt Alex när han kommit hem igår,
dom var och firade hans syster, men jag somnade 15 minuter
innan han skrev att jag kunde ringa :P Haha, inte lite jobbigt.
Och jag har haft svårt att sova men ändå inte inatt,
katterna har legat på varsin axel och slickat mig på näsan,
HELA natten!? Hahah :D

Nej nu ska jag kila.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0