- en ängel till mig?

Kära gode gud.
Tack så mycket för att du har gett mig en bästa vän.
En själsfrände och en riktigt stjärna!
En person som alltid finns där,
och som får mig att skratta när jag helst av allt vill gråta.
En person som utan någon som helst tvivel skulle göra vad som helst,
som är ärlig och så fantastisk att jag spricker!
Jag har aldrig trott att det fanns någon sån,
men jag har uppenbarligen haft väldigt fel,
för att jag har en sådan och en väldans bäst sådan också.
En person som tar så stor plats i mitt hjärta att det snart går sönder.
En sådan som får mig att se och tänka i andra banor,
och inte fokusera på det negativa,
och för att citera personen:
"Det kunde ha varit värre".
En person som får mig att känna mig stark och betydelsefull,
älskad och omtyckt för den jag är.
Utan denna person så hade jag nog helt seriöst inte suttit här idag,
jag hade inte haft ork att vara positiv och glad.
Mitt ljus i mörkret och min hjälpande hand.
Jag älskar dig, och jag hoppas att du vet det!
Du är bäst och du är min skyddsängel.
Finns där oavsett vad!
Vill bara säga tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0