- en hemlig pojk?

Mööh, varför ska det vara så svårt att skriva en inledning
till ett inlägg? Jag menar, det får ju inte låta för knäppt och
inte heller för uppenbart?
Hahah, skitsamma.

Gårdagen var mycket händelserik.
Käkade dögod mat!
Köpte dönödvändiga grejer.
Kattfan rev mig mitt på näsan så nu ser jag ut som rudolf.
Och sist men inte minst, jag gjorde något jag inte trodde jag
skulle göra!
Jag mötte en person, okej en väldans fin pojk (bara för att jävlas lite nu så tänker jag
inte skriva något namn :P haha men det kommer ju inte funka så länge för jag kommer
snart ha glömt det ändå).
Jag var väldigt nervös och lite skakis,
då jag aldrig träffat honom förut.
Men i alla fall, vi möttes typ vid mig, sen så köpte vi lite gooodis,
haha jag vet att jag inte skulle käka godis men någon viss person kunde inte låta
bli att jävlas lite :P
Sen i alla fall så skulle vi gå en sväng var det tänkt, meeen vi hamnade i slutändan
hemma hos honom där vi kollade på "2012" (heter den så?) och den var ju inte lite
"i sista sekunden", hahah allt hände alltså alltid i sista sekunden.
Men en sak är säkert, jag tänker inte flyga flygplan och inget sådant.
Sen så vart det någon annan film, vad hette den? Haha, skitsamma den skulle va
tillåten från 11år men jag tyckte den var läskig :O Och sen slogs dom massor :O
Det kan väl inte vara bra för 11åringar att se? :S
I alla fall, det blev lite skratt också, måste jag väl kanske erkänna,
Haha, fick se något på datorn som han tyckte var såå roligt :P Och lite kul var det (A)
men egentligen inte alls min typ av humor.
Menmen,  jag tyckte vi hade rätt trevlans, bortsett ifrån att jag fick panik då jag trodde
han skulle somna hela tiden :O hahah, då hade jag dött! För jag hade inte vågat röra mig.
Vi möttes ca 18.20? och jag var inte hemma förns närmare 23.50?
Och vi som bara skulle gå en sväng xD
Jaja, trevligt var det i alla fall :D
Såå tack för igår :D

NU BLEV NI NYFIKNA VA?
Haha, ni vill bara ha något att snacka om.
Men varsågoda, do it.

Nu ska jag ta och käka lite kanske,
och sedan ska jag försöka att komma på något att göra idag.
PUSS


Någon börjar få bildbrist!
Nog dags att fixa lite flera bilder snart,
så ni kommer ifrån dessa snyggingar ett tag ;D
MOHAHAHHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0