- en väldigt fin.

Nu är det såhär att min hals är bortdomnad (stavning?).
Freddie har tryckt i mig några halstabletter som han hade
med sig. Nu känns det ännu mera som om jag hade isolering
i min hals. Om man känner på min hals så känner man till
och med att jag är svullen :O
Just nu så finns det bara en enda sak som skulle kunna
bota min onda hals, eller ett tag i alla fall.
Eller en sak? En person menade jag.
En väldans fin person faktiskt för att vara mer exakt!
Men nu har vi lunch så nu försvinner jag ett tag.
Men jag kanske skriver senare, om inte så kanske jag kan
mobilblogga :O Jag har ju lovat det länge nu men det har inte
blivit något av det än. Jag måste försöka att komma ihåg det.
Jaja, vi får väl hoppas på något bra i alla fall :)
Nu ska jag med mina kära vänner som ska äta, det är ganska
frustrerande att jag inte kan äta :( Det gör så ont.
Slutklagat för min del just nu.
Skriver senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0