- ensam och övergiven.

Det är måndag.
Sven är inte här så klassen är inte speciellt
seriös.
Känns som om alla bara sitter och kollar runt
på internet, och så gör väl även jag :P haha.
Jag har även en konstig känsla, tänker inte skriva
den här då det låter som om jag gnäller eller som
om jag är en treåring som inte får som jag vill.
Och vet ni hur glad jag är över att min Freddie är
i skolan igen, har liksom känt mig så ensam och
övergiven, vet inte varför men det är väl bara jag
som är lite töntig som alltid :D
Haha.
Idag så kanske det händer en överraskning.
Vi får väl se vart vindarna för oss ;D hahah.
Saknar också min kusin.
Jag saknar någon att krama, saknar någon att
döskratta sådär med.
Just idag känner jag min ensam.
Nej nu kanske man ska ta sig lite i kragen.
Jag kan inte skriva sms heller :(
Känner mig helt handikappad, jag som är van att
terrorisera alla i min kontaktlista.
Huh :(
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0