- ensamheten tränger sig på.

Klockan är 12.00 snart och jag säger godmorgon nu.
Jösses vad jag har sovit, och det trodde jag inte att
jag skulle göra.
Jag var helt själv hemma igår, så det var bara jag och
mina små kissebebisar här hemma i den stora lägenheten.
Jag trodde att jag skulle sitta uppe hela natten för att det
skulle vara så läskigt ensamt och tyst.
Men efter att jag pratat med Alex så kände jag hur kroppen
bara sa åt mig att sova, jag orkar inte resa mig eller något,
så det slutade med att vi la på och jag dösomnade direkt!
Haha, sånna svårigheter hade jag med att somna :P

Idag är det söndag,
vilket innebär att det är ny skolvecka imorgon.
Och att det är exakt en vecka kvar tills Noah döps.
Det är också typ 45 dagar kvar tills jag fyller år!
Det känns ju larvigt att jag räknar ner tills jag blir 18, men
det känns bra med tanke på att det kommer bli så bra och
trevligt att få fira det med alla som ligger mig så varmt om
hjärtat! :)
Jag längtar mer till firandet än presenterna, dom klarar jag mig
helt seriöst utan.

Sitter här och lyssnar på Erik Linder,
han har helt klart fångat min uppmärksamhet och min hörsel.
Jag har lyssnat på honom nu hela helgen och han är riktigt bra.
Lite udda på ett bra sätt men ändå så fängslande.

Jaja, nu ska jag klä på mig, sminka mig och sedan ska jag
traska upp till pappa där resten av min familj är.
Pappa ska bjuda på sin fläskfilé med ris.
Åh det är så läskigt gott!

Men jag lovar att det kommer uppdates,
kanske till och med lite nya bilder då pappa har en kamera :D
Hihihi.

Men som sagt, vi hörs senare.
PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar:

Hehe, nejdå! Vi kan ju hitta på något mysigt :D <3

2010-03-07 @ 12:32:23
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0