- halsont?

Godmorgon.
Nej jag är inte i skolan.
Vilket jag egentligen borde vara.
Men jag var uppe rätt sent, och sedan kunde jag inte somna
för att jag hostade som en galning och det sved i halsen.
Sen imorse när jag vaknad så kunde jag knappt prata eller andas
jag var så tjock i halsen och näsan.
Vore ju snyggt om jag också får som Freddie!
Det kliar i halsen och det gör ont när jag sväljer, men vafan det kanske
bara är en liten "ha ont i halsen" dag idag.
Vi får hoppas det i alla fall.

I övrigt så har jag sovit bra.
Och det vet jag fler som har :P haha,
pratade med Alex som alltid igår, och sen så blev han tystare och
tystare och tillslut så sa han inte ett ljud :P
Haha den lilla (lilla och lilla :P) sötnosen somnade.
Haha, det är andra gången det händer så det kanske är dags att inse
att jag är tråkig? :P
HAHHAHA :D

Nu ska jag köpa halstabletter.
Skriver senare.

Och Ellen!
Förlåt om jag inte smsade men jag har inga pengar på telefonen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Är bättre om vi börjar ses i skolan hädanefter, eftersom det alltid bara blir en massa krångel.

2010-03-17 @ 14:19:50
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0