- HJÄLP MIG NU ALLA!

Jobb jobb jobb.
Sen jag kom hem har jag suttit och skrivit en massa frågor
och annat som ska vara med i mina "repotage" till tidningen.
Min data har ju inte varit speciellt sammarbetsvillig som några
av er vet, men nu har jag gjort om allt igen för hand och ska
nu försöka fixa det på datan.
Lite svårt när man inte har indesign eller är duktig på photoshop,
men man får göra det bästa av situationen och sedan hoppas på
att någon vänlig själ kan hjälpa mig i skolan :)

Så nu sitter jag här och ska starta på datan.
Hoppas det går lika bra som det gjorde på pappret.
Ska bara få ihop allt någolunda så man får några utskrivna sidor.

Skulle även behöva hjälp!
Så jag ber ALLA som läser min blogg att svara på en fråga.
Det är okej att svara anonymt men måste ha ett svar, okej?
Vilken är den bästa låten som har varit med i melodifestivalen?
(genom tiderna alltså)
SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG NU!?

Nej dags att börja,
lär väl bli kvar här ett tag så hör gärna av er och jag skriver när jag slutar
för dagen. Och idag ska allt bli klart som ett första nytt utkast (då det andra
försvann med datorn).
Sedan så har jag hela helgen på mig att finslipa!

Önska mig lycka till,
det kan behövas!

PUSS


Kommentarer
Postat av: louise

"du behöver aldrig mer vara rädd" -lasse lindh 2008 :)

2010-03-11 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0