- JAG ÄR GLAAAAAD.

Sitter i lilla datasalen.
Vi har lunch.
Dagen började med matte, då jag fick göra ett prov.
Jag förklarade innan att det skulle gå dåligt då jag inte
ens har börjat jobbat på den nivån.
Så jag frågade Torbjörn om jag fick rita och det fick
jag så jag ritade en massa fina hus och en katt :D
HIHIHIHIH :D
Sen så hade vi idrott, jag var ju inte med pga halsen,
så jag fick agera dommare till volleybollspelarna.
Sen så gick vi och käkade och nu sitter vi här i väntan
på att vi ska börja samhällskunskapen.
Efter det så har vi engelska och då ska vi käka godis och
kolla film. Det kommer ta mer än lektionen så därför slipper
vi ha engelska imorgon :D
Jag är duktig, jag har juice och bara några tuttifrutti-tablettaskar.
MOHAHAHAHHAHAHAH.
Trött tjej, ohyes!
Somnade rätt tidigt, men vaknade vid ca 02.30.
Sen pratade jag i telefonen en snabbis, sen efter det
kunde jag inte somna om!
Haha, eller jo!
Jag somnade 05.58 (och min klocka ringer 06.00)
Haha så jag är lite övertrött men så galet glad att
jag har skrattat och skuttat hela dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0