- jag är glad.

Nu är det såhär att en viss liten klutt är väldans jätteglad
över att han har sin storasyster idag :P
Haha, så fort jag tittar på honom så ler han och så fort
jag säger något så vrider han sådär gulligt på huvudet
och ler ännu mera!
Min lilla groda!

Förövrigt så började min dag med att jag vaknade upp,
och kunde inte andas!
Haha, både Findus och Stina låg i ansiktet på mig och sov
så det var kanske inte så konstigt :P
Sen så blev den en lååång och skön dusch, sen så skulle
mamma iväg så nu är det bara jag, Noah och Marcus hemma.
När Noah sov så tänkte jag och Marcus kolla film, men tror ni
inte att våran dvd slutade att fungera då?! haha, så typiskt!
Så det slutade med att vi satt där som två idioter och kollade
på "Dating in the dark", hur kan man vara med på något sådant?
Jag skrattade så att jag höll på att dö.

Annars så måste jag säga,
jag är förvirrad..
Allt i mitt huvud snurrar just nu,
kan det verkligen gå bra för mig? Kan jag få ha det positivt?
Det känns så just nu och jag är såååååå glad.
Känns som om min tur kanske äntligen är påväg!
Hihi :D

Måste sluta nu.
Lillklutt vill dansa lite med mig nu :D
Haha, skriver senare :D
Och har ni tur kanske jag mobilbloggar lite?
Måste ju testa, eller hur? :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0