- JAG HAR KOLLAT HOCKEY!

JAG har kollat på HOCKEY!
Kan ni fatta det?
Jag som annars inte är jätteintresserad, vilket kanske också
låter knäppt då FBK ligger mig varmt om hjärtat (har gjort sen jag
var liten och det har en betydelse, inte själva laget utan minnen).
Det låter kanske också knäppt då jag inte har någon större koll på
när det spelas men ändå.
Vi har ett band som ni aldrig kommer att förstå er på ;)
Haha, kände direkt spänningen i luften när jag klev innanför dörren
hos finaste J.
Haha, stackaren var helt ivrig och rätt agressiv :P
Jag blev livrädd ett antal gånger då han flaxade med armarna eller
gapade, men tur att han är så söt ändå :)
Jag ska erkänna att jag också var rätt nervös faktiskt, där i slutet
så kunde det ha gått hur som helst.
Menmen, vi satt där i soffan båda två, tysta som möss ett tag innan
det släppte att vi förlorat.
Sen till råga på allt så skulle jag möta upp Marcus som kollar på matchen
hos sin kompis, och den lilla jäveln håller ju på Skellefteå , och tro mig
jag fick nog höra hur matchen slutade hela vägen hem :P
haha.
Tack för en supermysig kväll!

Imorgon är det onsdag,
och vet ni vad det innebär??
GREY'S!
haha :D Åh det är ju så bra!

Men nu ska jag sova lite.
Skriver mera imorgon.
Nattinatti, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0