- keep on walking.

Hejsan.
Har bakat chokladbollar och morbror har varit här.
Just nu så passar jag Noah lite och sen ska jag väl
eventuellt till laggarhult, till min lilla snutt som är
jättesjuk :( Fick nyss ett lite oroväckande sms, men
han blir nogbra snart hoppas jag! Annars blir jag tokig!

Idag i skolan så hade vi först Lars-Åke och vi jobbade
på som satan med tidningen, men blev det någon skillnad
är ju frågan?
Sedan så var det lunch och efter det så hade vi Karin.
Vi skulle ha haft mediakunskap men vi lekte lekar istället!
Först en massa kommunikationslekar där vi inte fick prata
och sedan så körde vi maffia eller vad det heter.
Då skulle vi sitta i ring och fick lappar där det stod om vi var
bönder,läkare, sheriff eller maffia.
Haha, sen skulle man mörda folk och rösta ut dom och även
skydda.
Men hahah fyfan vad våran klass är ivriga och högljudda.
Tror vi lät i hela skolan eller något :P
Men kul hade vi och sista omgången var enda gången jag inte
blev mördad direkt :P
Hahah, bara för att jag inte han vara seriös utan skrattar hela
tiden så trodde dom jag var maffia, men grejen är den att
jag inte kan vara seriös, oavsett!
Och dessutom så var jag faktiskt bonde alla gånger vi körde!

Nu sitter jag här med lilla Nois som har sin fina nalle i knäet :)
Åh han älskar den där nallen!
En brabra dop-present :D

Hihi, lyssnar även på min kära Salem Al Fakirs album :D
Mums och woho säger jag bara :D

36 dagar kvar tills jag blir 18!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0