- min inspiration.

Hemma.
Ujuj, dagen har gått så fort.
Började med att jag vaknade 5 minuter innan jag skulle gå!
Gissa om jag kastade på mig kläderna?
Så det blev som det blev, men kläder fick jag ju på mig
och jag hann sminka mig lite snabbt.
Skrev ett sms till Freddie som löd ungefär:
"Kan du säga att till Sven att jag kanske blir lite sen? :*"
Jag lunkade på och tyckte det tog lång tid till skolan,
men när jag kom fram till klassrummet så var det inte en
kotte där :O
Sen mötte jag Sven som trodde att det bara skulle bli vi.
SEN kom alla andra, hahah jag som trodde jag skulle komma
försent ^^
Sen så skulle vi börja jobba med dokumentärfilmerna, och det
slutade med att jag och Freddie bildade en egen grupp.
Freddie sa även att Ellen skulle vara med oss, men det vill hon
kanske inte? Det återstår att se (:
Eftersom att hon skulle iväg och bli tappad på blod så vet vi ju inte.
Det blir i alla fall en "beroende" film.
Sen så hamnade jag och Freddie ensamma i ett rum där vi skulle spåna
och tänka lite.
(Därav bilderna), vi kom på massor och nu är det bara att köra.
Fyfan så klockren den kommer att bli!

Sen blev det lunch.
Och jag, Freddie och Sigge drog och käkade.
Väl där så blev allt kallat för "rot" eller "rötter".
Så Freddie spillde "röd-rots-puré" på sin vita tröja, hahah fyfan vad
vi skrattade! Sen så snodde han mitt vattenglas och satt och hällde
MITT vatten på sin tröja för att fläcken skulle gå bort!
Haha, cp där!

Sen återgick vi till arbetet och då gick det superduper.
Efter lektionen så pratade jag med Sven, vi disskuterade lite saker
och det slutade i alla fall med att jag gick där ifrån, mer inspirerad än
någonsin! Sven är verkligen en stark inspirationskälla.

NU sitter jag här och lyssnar på Noah som babblar på.
Hihi, lilla grodan!
Idag är min hals värd att döda eller skära av!
Fyfan vad ont jag har :O
Tur att jag inte ska pussas med någon idag, för då hade den personen
fått redigt ont i halsen! Och det vill man ju inte direkt!


Jaja, time för allsång med Noisen (:
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0