- min nummer ett.

Då var melodifestivalen 2010 över.
Jag hade hoppats på Salem eller Saade.
Och när programmet började och Darin gjorde sitt framträdande
så kände jag verkligen att låten var bra!

Vinnaren blev ju Anna Bergendahl.
Alltså hon har fantastisk röst, men jag har svårt för henne då jag
tycker att hon blev lite divig i slutet av idol.
Men så grym röst!

 Min älskade Salem Al Fakir kom straxt efter!
Han är så egen, så fantastisk och bara så jag!
Blev helt tagen första gången jag hörde låten och sen dess så
spelas den jämt!

Hack i häl, Eric Saade.
Riktigt energiknippe det där.
Och han kan det mest verkar det som?
Sjunga, dansa och ta publiken med storm!

Darin var också efter men hamnade inte med i topp tre.
Men han var inte alltför långt efter.

Jag fick med 2 av 3 i topp 3 i alla fall!
Anna var jättebra, men säger som Alex..
..Salem hade nog klarat sig bättre i EVSC.
Eftersom att låten verkligen fastnar och är lite udda.
Menmen, Salem är ändå min nummer 1 i mello 2010 :D
Jag satt där och skakade och bara var så ivrig när dom delade ut
poängen och jag skakade som ett asplöv när det var det sista!
Och någon som verkligen förgyllde mello var väl käraste
Alexander Rybak! Åh det är väl en charmig kille!
Hans låt från EVSC har också spelats konstant, men den var
också lite udda, eller hur?


HIHI, nu måste jag sova :O
Ska upp tidigt imorgon och fixa massor.
Har inte ens bestämt kläder än :O
FY SKÄMMS EVELINA!

Natti. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0