- minnen.

Haha, det var flera timmar sen jag uppdaterade här,
och ändå lovade jag uppdatering under dagen.
Jaja, drog upp till pappa där det togs lite kort men inga
av dom lades in på datorn, sedan så körde jag och Max
halo, vi ska ju klara ut alla spelen, men vi fick sluta innan
sista banan på första spelet då jag fick så ont i rumpan av
att sitta så mycket :P
Mitt i allt tog vi även en paus för att vi skulle käka.
Sedan så gick jag ut en sväng, mötte Dennis och allt som allt
så var jag ute 2 timmar typ :P
Vi gick där som 2 fån i mörkret och halkade runt och pratade
gamla minnen och lite ang sommaren hos hans farmor :)

Nu ska jag käka lite chips och kolla tv :D
Sedan blir det föönen ett tag :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0