- mycket på en gång.

Klockan är nästan 01.00 och jag är uppe!
Jag är iof barnvakt, men jag är trött som
ett djur.
Har suttit här i flera timmar nu för att jag skulle
få in så många bilder från tallåstiden som möjligt
på Fb.
Nu är det fixat och jag är helt slut.

Man känner verkligen saker när man sitter här,
eller jag gör det i alla fall.
Jag har redan denna dag (sen nu efter 00.00)
skrattat så jag trott att jag skulle dö, gråtit så jag
nästan trott att jag inte kunnat sluta, tänkt så jag
tror att hjärnan snart snurrar iväg.
Jag känner också att jag behöver lov, jag behöver
sällskap! Jag är en väldigt ensam människa just nu,
just idag, just precis i detta momen känns det verkligen.
Menmen, man ska inte klaga, det finns dom som har
det värre :)

Nu måste jag försöka att sova.
Ni får gärna smsa om ni har tråkigt :)
Jag kan nämligen skriva sms igen! :D
Jag är civiliserad igen!

Nattinatti,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0