- odlaren.

Guten morgen.
Min hals har inte gett sig än heller.
Jag blir så frustrerad!

Gårdagen var seg.
Vaknade sent, hade så ont i halsen att jag såg stjärnor.
Sen så kom morbror, melie och Isak hit en stund igår.
Och då passade jag på att traska bort till laggarhult för att
lämna tillbaka kameran till snutten som förövrigt mår mycket
bättre nu, åh det var så skönt att se :D
Sen såhär nu på senare dagar när han varit sjuk så har han
passat på att odla lite skägg ;D
Möhö så sött!

Sen kom jag hem och spanade på GREY'S ♥
Åh det är så bra :D
Dock var detta avsnitt lite förvirrande men ändå det bästa jag
sett på tv! (Grey's, alltså!).

Noah har nyss käkat gröt för första gången,
och jösses vilken matglad prick det där är :D
Haha :D

Nu ska jag hjälpa mor min att städa lite.
Skriver senare och nås på mobilen så länge!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, du kan inte gå till skolan men till Laggarhult går bra? Är inte du sjuk? :S

2010-03-18 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0