- om det så är det sista jag gör.

Då är klockan snart 19.00 och jag har inte kommit på
något att göra?
Jo som jag skrev så har jag träffat Freddie en snabbis,
och ska kolla på let's dance och ringa ett samtal.
Men det måste ju finnas något mer att göra på fredag,
eller hur? Man kan ju inte bara sitta en hel dag.
Kanske skulle käka upp glassen i frysen, det skulle inte sitta
helt fel trots att det just för tillfället är kallt ute och att jag
precis nyss har tinat upp :P

På tal om kyla så var det faktiskt riktigt varmt idag.
Solen sken som bara den och det blev riktigt varmt.
Förut när jag och Mamma och Noisen var uppe hos pappa så
satte jag mig i soffan och spelade lite Halo :P
Och då sken solen rakt på mig där jag satt, och jag trodde att
jag helt seriöst skulle dö i värmeslag :P
Haha, dock klagar jag inte då värmen enligt mig är mycket mer
än välkommen!

Precis i detta moment,
så har jag en sjukt söt kissebebis i mitt knä!
Åh hon är så fin min lilla tjej och det märks tydligt att det är mammas
lilla tjej!
Så fort jag ropar på henne eller går och sätter mig/lägger mig någonstans
så är hon där snabbare än snabbast! Sen så när hon slagit sig till ro så
spinner hon så att det vibrerar värre än värst i knäet!
Mammas lilla fina!

Ska även flörta med Marve lite så att jag kanske kan sno hans dator en
snabbis (A) Ni behöver se hur fräsch jag ser ut idag :P
Haha, uppsatt hår och allmänt säckiga kläder!
Jaja, man orkar inte alltid fixa sig massvis ju, speciellt inte om man bara
ska sitta hemma en hel dag.


Lilla hjärtis!

Nej nu ska jag och Stiinisen lyssna på lite disneymusik
och bara ha allmänt fredagsmysigt eftersom att vi inte
har något bättre att göra och eftersom att vi gillar att
mysa :D Dessutom blir det nog en skål glass på detta,
haha, lilla sessan min uppskattar när jag äter saker och
hon ligger i mitt knä ;)
DAGS FÖR FREDAGSMYYYYS, OM DET SÅ ÄR DET SISTA
VI GÖR!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0