- psykbryt.

"Music and Lyrics" är en superfilm.
Jag gillar den verkligen och den går på Tvn just
nu, dock kollar jag inte nu då mamma skulle kolla
något som började 22.00 men så fort det är slut så
är Tvn min igen och då är det sista delen på filmen
som visas :)

Så än så länge sitter jag här och lyssnar på lite musik.
Just nu så varvas "Here without you" och "Be like that",
riktigt bra låter med mycket bra inspiration till tankarna
som just nu finns i mitt huvud.

Skriver även med min underbara älskade Saam på
fb-chatten :P haha jag orkar inte logga in på msn och
sen är jag så förtjust i det där klickljudet som kommer när
man får nytt meddelande i chatten (eller inte alls).
Det är så förbaskat irriterande att man bara vill skjuta sig!
Okej, då undrar nog många varför jag inte stänger av
ljudet, men det orkar jag inte heller göra :P Med andra ord
så är jag väldigt lat just nu.
Men det kanske är för att jag inte följt mina rutiner?

Imorgon är det skola och det känns som om det kommer att
bli riktigt jävla skit!
Vet inte varför för att det är ändå ingen jobbig dag imorgon,
men det känns bara så och jag tror att jag har en svag aning
om varför. Och för er som tror er veta, NI VET INGENTING ALLS.
Jag vet vad dom flesta tror att det beror på men så är inte fallet,
utan på den fronten så är allt lugnt och det är riktigt bra!
Så det så!

Och nu när jag ändå är i farten så kan jag passa på att kasta ur
mig lite saker som jag är irriterad på!
Varför ska alla snacka när jag inte är tillgänglig?
Varför ska massa saker alltid pågå bakom min rygg?
Jaja, gör eller säg saker direkt till mig istället.
Det uppskattas mer...

Jaja, hoppas man kommer till insikt snart att det inte är värt detta?
Ska bli så skönt att bara få slippa skiten.
Jag vet vart jag står och där står jag fan ett bra tag till.

Och nu till något gladare.
Jag sprang på min kära Lars-Åke förut när jag skulle till pappa :)
Hihi, han såg så hurtig ut och var finfrisserad :)
Vart en kort diskussion.
Jag var riktigt upprörd innan jag sprang på honom men det släppte
rätt fort, haha tänk hur glad man kan bli över att se en lärare?
Haha, ibland har jag nog inte alla getterna hemma :D

Nej nu ska jag ut och göra mor min sällskap i soffan.
Så kanske kanske jag skriver godnatt innan jag lägger mig,
men eftersom att jag varit lam på att uppdatera idag så behöver ni
ju kanske inte förvänta er något.

PUSS


Just nu är jag glad och vet verkligen vad jag vill!
Vet precis åt vilket håll jag ska gå!
Nu tror ni som vanligt att jag är knäpp eftersom
att jag nyss fick psykbryt, men det handlar om en
helt annan sak :D


Kommentarer
Postat av: Saam

Inaa, Alla som snackar bakom din rygg. Ja dom kan äta våran skit! :D Och dom ska fan inte snacka. ÅHHHHHH. kanske dags att kusin saam besöker staden! ÄLskar dig <3

2010-03-08 @ 21:51:11
URL: http://hayatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0