- real gangstah.

Idag har det inte hänt mycket mer än att jag har ätit
och suttit och spelat yatzi (stavning?) med min bror.
Har mest sovit!
Skulle ha träffat Alexandra och hennes mor idag men jag
(den idiot jag är) sov!
Fyfan!

Har faktiskt sett GREY'S idag!
Åh det är så bra men jag blir så frustrerad!
Varför ska det hända en massa knäppa saker?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Jaja, det kanske blir bättre nästa vecka?



Haha, lillebror sover så snodde hans snygga tröja (A)
Och Gangstaaah bilderna med luva är för att alla ska se
att jag och Freddie-snutt verkligen menar att vi är sånna!
Yeaaah :D
Haha, rolig jag är alltså!


NATTINATTI!
PUSS



Kommentarer
Postat av: wINGAH FROM ANOTHER FUCKING MOTHA!

FUCKING NATTI!!!!!!!!

2010-03-03 @ 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0