- så obota larvigt.

Då har denna dagen spenderats i sängen och på sjukan.
Halsen är värre nu.
Jag kan inte ens prata, skitkul liksom!
Ja, det var ju bara det som saknades.

Noah har precis somnat och jag lyssnar på lite musik.
Jag tänker även mycket på människorna i min omgivning.
Finns det någon som någongång kan vara helt ärlig,
stå för det som dom tycker eller säger?
Uppenbarligen inte alls.
Jag är så trött på falska människor, dom som ler så fint
men man verkligen ser hur falskt det egentligen är.
Jag är inte smart, men jag är inte dum!
Jag vet mer än många tror, och jag skiter fullständigt i vad
alla säger eller tror. Jag vet och det är huvudsaken.
Jag klarar mig själv, det räcker med att jag har dom som jag
vet finns där i vått och torrt, jag behöver inget annat.
Så FU era äckliga små falska stycken.

Nu ska jag lägga mig igen.
Kanske skriver senare, annars imorgon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0