- saam <3 inaa.

Jag har ett allvarligt problem mina vänner.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på
mig när min lillebror döps och jag blir gudmor.
Jösses!
Jag kan ju varken ha kjol eller klänning då min
kropp inte riktigt tillåter det, men kan man kanske
ha strumpbyxor och en tunika?
Frågan är ju bara vad, jag får ta och riva runt lite
i min garderob och hoppas på att jag hittar något.
När jag har några alternativ så lägger jag upp lite
bilder här och sedan får ni fasiken hjälpa mig!

Har precis käkat och ska nu ut på balkongen och
ta en liten cigg hade jag tänkt :)
Och på tal om cigg liksom, (haha elakt) så saknar
jag min älskade Saam massor!
Min kära kusin som jag inte träffat sen nyår typ.
Varför ska du bo så långt borta!?
Dock är det bara typ 2,5 mil och det tar 30 minuter
med buss, men ändå!
Jag saknar dig, och vi måste ses innan du fyller ju!

Skriver senare,
nu väntar duschen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar:

Eller hur? Jag har ingen aning. Kan va så att jag kommer naken. Eller blir det pinsam stämning då? Det är ju trots allt Nois som ska vara dagens huvudperson, inte mina strutpattar. Haha :D <3

2010-03-08 @ 20:36:50
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: fannubannu

HAHA! :D Söt du är kusinis! :)

ja vi måste verkligen träffas snart. jag saknar dig massor. Jag vill också ha en balkong. Va mysigt och sitta o dricka kaffe och röka till vårsolen. :) pusssssssss

2010-03-08 @ 21:44:20
URL: http://hayatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0