- skäms över att vara människa.

Alltid jag med sena inlägg.
Skolan har varit seg.
Efter samhällskunskapen så blev det ju film på engelskan.
Det var den vidrigaste film jag någonsin sett!
Jag skäms över att vara människa när jag såg den,
hur kan man göra andra människor så illa bara för att dom
har annan hudfärg?
Jag var tokarg och jätteledsen, usch vad jag mådde dåligt.

Jag var inte hemma lång stund innan jag drog iväg till J.
Jag kom hem nyss så jag var där ett bra tag.
Det enda vi har gjort är att slöat och kollat tv typ!
Haha, knappt rört oss en centimeter mer än nödvändigt,
det var skönt att bara få vara, bara få ta det lugnt och känna
hur livet bara är bäst.
Var dock lite tråkigt att jag behövde gå hem, menmen.
Hade gärna stannat längre.

Förlåt för ett tråkigt inlägg men är lite upprörd just nu.
Men jag lovar att skriva imorgon (om jag inte får för mig att blogga inatt :P)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0