- söndagsmys?

Dåligt med uppdatering igen.
Jo jag vet det men hela dagen har ju bara rullat
förbi en rasande fart.
Som ni vet så passade jag ju brorsorna förut.
Sen så när mamma kom hem drog vi till pappa för
att vi skulle äta där.
Dock så följde jag inte med dom upp till pappa då
maten skulle ta ca 1 timma, så jag hamnade hos
bästaste och finaste J.
Vart någon läskig film med äckliga gubbar :O
Huh, stackars J som fick stå ut med att jag hoppade
till varje gång, haha men jag blev livrädd!
Sen så ungefär 1 timma senare så drog jag upp till
pappa där jag käkade och precis när jag var färdig
så drog jag till J igen :D
Satt där i soffan och kollade lite tv och disskuterade,
eller det kanske var jag som disskuterade?
I alla fall så kom jag inte där ifrån förns typ 21.30?
Det var riktigt trevlans och myspys :D :*
Vet ni en läskig sak? Jag är glaaaaad :D
Hihihihih.

Nej nu ska jag sluta upp med att skriva.
Men jag skriver imorgon om inte senare,
jag har ju lovat ett mobilblogginlägg.
Vi får väl se hur väl jag lyckas med det :P hahaha.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0