- sötast.

Klockan är snart 18.00 och jag har i princip inte gjort något idag.
Eller jag och Noah följde med pappa, Matthias och Marcus upp till
ONOFF och ÖB för det var lite som skulle införskaffas.
Sen kom jag hem och nästan direkt så klädde jag på mig igen för
att möta Freddie och Helena i sjukhusparken.
Vi pratade, skrattade, tog en cigg i solen och bara hade allmänt
trevlans. Dom två är ju gud så söta ihop!

Sedan så tog vi sällskap då dom skulle ner till busstationen och jag
bor ju mitt på stan.
Jag har kommit hem för ett litet tag sen och har rökt och disskuterat
allt mellan himmel och jord med mina föräldrar.

Nu sitter jag här och väntar på att en viss Alex ska svara på sms.
Tuggar tuggummi gör jag också för er som vill veta :P haha.

Nej nu ska jag hitta på något att göra.
Skriver senare.
PUSS


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Vi får hitta på något nästa helg, om du vill :D <3

2010-03-07 @ 11:21:40
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0