- vart håller alla hus?

Tänkte bara skriva ett sista inlägg nu innan jag ska sova.
Dock ska jag inte sova än men tänkte inte logga in på
bloggen något mera idag, så ni vet liksom :P haha.

Återigen så är det typ ingen som svarar mig.
Jag börjar bli lite tokig, liksom jag älskar ju att smsa
med folk ju!
Sen så skrev jag till Alex för ca 1 timma sedan och
förklarade att jag tänkte ringa honom om han hade
tid och då skriver han att det bara är att ringa.
Nu har jag försökt att ringa honom i en halvtimma och
jag har fortfarande inte fått något svar :P
Vad är det med alla idag?
Jag får ju lite smått panik alltså!

Det här är nog den tråkigaste lördagen på väldigt länge.
Jag var lite partysugen men ingen annan skulle parta idag.
Och den där jäveln med halsmandel-problems, ja hur i hela
friden kunde han vara sjuk såhär denna helg då vi skulle fira
honom! Han fyller ju på tisdag liksom!
Gaaaah, jag blir lite tokig på denna dagen alltså.

Jaja nu ska jag sluta att vara så negativ och bara klaga.
Jag ska fortsätta få tag i min lilla favorit från norrbotten :)
Hihi, han kan ju inte vara segare än mig liksom :D

Hoppas alla har en trevlig lördag.
För det har minsann inte jag!
Nattinatti och OM någon nu skulle komma tillbaka till civilisationen
så finns jag på msn eller sms :)
Sovgott!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0