- vattenkrig?

Måste bara få berätta om familjen Lindhs middag.
Jag, mamma och Marcus satt vid matbordet och skulle
käka. Sen när alla nästan var färdiga så sprutade Marcus
vatten med vattensprutgrejen på katterna som stod och åt
från bordet. Sen så sa mamma åt honom och sluta och då
blev han som alltid lite sur.
Och sen tar mamma sprutan och fortsätter att äta, tills hon
helt plötsligt börjar spruta med den på Marcus och sedan mig!
Vi får panik och börjar dögarva och mamma sprutar så hela
köket är fullt av vatten :P
Sen när hon har sprutat färdigt så tar jag tillfället i akt och sprutar
ner henne med den istället :P
Haha, fyfan vad vi skrattade!
Snacka om att lätta på stämningen.

Skulle bara säga det,
och sen så ser jag fram emot första veckan i April något
fruktansvärt mycket! MOHAHAHAH :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0