- Svar till "anonym".

Ville bara svara "Anonym" som kommenterade och frågade
hur det kommer sig att jag kan gå till laggarhult men inte till skolan,
och om inte jag är sjuk?

Jo jag är sjuk, eller sjuk och sjuk.
Jag har jätteont i halsen och kan inte svälja,
sen får ni alla kategorisera det till sjuk eller vad ni vill.
Sen var det fortfarande så att jag hade lånat Freddies kamera.
Vet inte om du "anonym" har läst bloggen innan eller inte.
Men i alla fall och han behövde ha tillbaka den.
Så om jag går till laggarhult fast jag inte har varit i skolan,
så ska jag kunna göra det utan att ha dåligt samvete för
att jag inte varit i skolan.

Och nästa gång, kommentera inte anonymt.
Jag vet att inte ens mina vänner vågar säga 100% vad dom 
egentligen tycker och tänker.
Nu menade jag inte alla, men många.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hoppas i alla fall att du kryar på dig!

2010-03-19 @ 14:21:11
URL: http://buttons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0