- riktigt jävla värt det!

Det känns som om någon har tryckt ner isolering i min hals!
Jag har rätt ont (det dödar mig), är svullen och kan inte svälja!
Jag kan inte gå mer än 2,5 meter utan att jag får svårt att andas
och jag kommer definitivt inte att kunna sova sen!
Iof så har jag varit trött hela dagen och sovit lite då och då idag,
men jag kommer nog inte kunna sova sen när det är dags.
Ujuj, här sitter jag och klagar medans det finns dom som har det
mycket värre.

När jag kom hem från skolan så tog jag det mest lugnt,
förutom att jag sjöng med Noah, vilket kanske gjorde halsen värre?
Haha, jaja lite får man väl stå ut med för någon man tycker om (:
Sen så skulle jag förbi hos pappa och som inte helt oväntat så hamnade
jag hemma hos J (därför jag bara skriver J är för att jag vet hur förbannat nyfikna ni är :P).
Men ta det lugnt ni kommer få veta resterande bokstäver, vill bara se
om det börjar snackas snart eller om ni för en gångsskull kan skita i vad
jag gör? (: HIHIHII.
Där blev det tvtittande och jag somnade (?).
Jag somnade och jag kommer inte ens ihåg det, haha tur att det finns dom
som kan berätta för en vad man gör :P
Men det var myspys, mer än myspys.
Nu tycker ni jag är knäpp som gick dit fast jag är sjuk, men jag
fick klartecken för att det var okej.
Så jag är mer slut nu än någonsin och halsen värker mer än mest!
Men det var värt det, riktigt värt det!
SÅ DET SÅ..

Nu ska jag sluta skriva här.
har viktigare saker för mig (:
Thihih, snart freeeeeeeedag.
Puss på fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0