- ett halvår senare.

Godmorgon.
Nu är det såhär att alla syskon utom Max har varit
dåliga nu, haft feber, skällhosta och snoriga som satan.
Så det är väl det negativa med att vara många syskon :P
Att det går runt så dant, men det är ju bättre att alla är sjuka
samtidigt så att det inte blir en efter en.
Nu har i alla fall mamma varit och köpt upp typ hela apoteket :P

Sitter här iklädd strumpbyxor, mjukisbyxor, t-shirt, långärmad tröja
och sedan morgonrock och ändå fryser jag!
Här i knäet har jag mammas lilla Stina och brevid mig i sittern
har jag min lilla groda, som ligger inrullad i en filt och ser ut som en
liten knubbsäl :D Haha.

Inatt har jag sovit helt okej, dock så var det lite skönt då jag har fått
ont i svanken igen så när jag låg där på magen och sov så hade jag en liten
Findus som sov på min rygg :D
Haha, det blev så varmt att det inte gjorde alltför ont när jag vaknade.


Min lilla!
Känns som om det var igår denna bild togs,
trots att det var snart ett halvår sen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0