- hör och häpna!

Godmorgon.
Jag är faktiskt rätt trött, jag som brukar vara
pigg no matter what på mornarna.
Dock vet jag inte riktigt varför.
Jag somnade runt 02.00 och sen så har jag sovit fram tills nu.

Noah har varit gnällig vid sista målet igår och imorse.
Han är jättesnorig och är tjock i halsen.
Stackars liten är så pipig och somnar mot ens axel när man bär
honom. Åh min lilla plutt :(
Men han har inte haft feber och så än så det är förhoppningsvis
bara en liten förkylning :)

Undra vad man ska hitta på idag..
Känns som om jag är den enda människan på denna jord som aldrig
har någonting att göra mer än att sitta vid datorn och träffa Freddie
för en rök. Haha, väldigt intressant liv måste jag få säga :P
Menmen, en vacker dag så lär väl även jag hitta på något att göra :P
Med lite tur så har jag någon att umgås med efter påsklovet :P
Haha, ni ser ju vilka framtidsplaner jag har här :P

Och min blogg är tråkig just nu, det vet jag om.
Men jag vet inte vad jag ska göra för att den ska bli mera intressant.
Är det någon som har något förslag?
Jag har frågat det förut men aldrig fått något direkt svar.

Det blir aldrig så mycket bilder eftersom att jag inte har någon kamera,
det blir med andra ord massvis med gamla bilder som ni redan har sett
100 gånger!

Nej nu ska jag fixa något att äta,
och hör och häpna! Ta en kopp kaffe.
Ewa Maria Evelina Lindh gör stora framsteg ;)

 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0