- baby?

Baby svarar inte på sms,
vilket gör mig lite ledsen, han har inte svarat på 3 timmar.
Om ca 1,5 timme så ska jag hem till Ellen-propellen!
Hon har nämligen fixat en grej till ikväll,
hoppas bara att hennes boy inte fejkade nu.
För då drar vi vidare och dränker våran sorg någon annanstans :P
Hahah, jag berättar mera senare!
Nu måste jag försöka att luska ut vad jag ska ha på mig ikväll,
blev ju ingen middag då jag ska iväg.
Hm, kan ju inte vara så svårt egentligen?
Antingen jeans eller tights, right?

Nej nu spelas musiken och jag taggar och hoppas innerligt
på att det inte är något påhitt!
Tagga tagga tagga,

hoppas även baby svarar snart,
börjar bli lite orolig ):
Nej hör av mig later!

PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0