- bara rutin.

Nu är det såhär att jag sitter i lilla datasalen.
Har nyss suttit ute hur länge som helst i solen,
men i princip hela klassen, riktigt skööönt!
Disskuterade "svenska hollywoodfruar" och
eventuell klassfest.
Låter helt okej faktiskt (: hihi.
Är lite sur för att vi måste sitta inne nu men vafan
det får man väl tåla antar jag.
Imorgon är det tandläkaren också, men bara rutin
som tur är ,huh hatar tandläkaren...
När jag slutat ska jag hem och börja packa lite saker,
känns som om det verkligen är dags för det nu.
Sen så ska jag hem till finaste, om han inte har annat
för sig vill säga :D
Nu kanske vi ska få sitta ute och jobba också, hoppas
hoppas så det kanske går lite bättre :D
Just nu vill jag bara ha ett par snygga skor och ett par
nya chinos, ny hårfärg och dösöta strumpor!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0