- barnvakt,kladdkakad och lasagne.

Sitter här i stora datasalen och ska snart ha samhällskunskap,
eller det tror jag att vi ska i alla fall? :P haha.
Började dagen med jävla matte, gjorde inte ett skit men det är
ju lugnt, jag kommer ju ändå ha ig.
Sen så var det idrott och det blev brännboll som jag är så jävla
grym på! Haha, eller man önskade väl, men kul hade jag ju iaf :D
Sen så blev det lunch med pojkarna då Ellen inte är här idag ):
Jag tänker på dig mylööv, förstår dig! ):
Jag älskar dig Ellen Nord! ♥
Gårdagen var mycket trevlig. Efter skolan så blev det mest till
att ta det lugnt och sedan så drog jag hem till baby där det städades
och borrades och jag vet inte allt vad som hände :P
Sen så handlades det lite och sedan så drog jag upp till pappa och
snodde en form.
Baby fixade en supergod lasagne, så duktig han är :D
Sen så kom mamma upp och lämnade Noah en stund och vet ni?
Noah tyckte baby var så rolig hihi, och baby tyckte nog lite om Noah
också ;)
Sen började hockeyn och vi käkade den goda lasagnen som baby hade
gjort.
Sen hämtades Noah och sedan så somnade jag :O Och vaknade inte
förens vid typ 00.00 :O
Då hade hjärtat mitt tydligen gjort kladdkaka när jag sov och han tog ut
den ur ugnen när jag vaknade, såå innan sängen blev det supergod kladdkaka!
Han är för duktig min fina :D Kladdkaka och lasagne på samma dag! :D
Sen blev det sängen, jag var trött som jag vet inte vad trots att jag sovit
flera flera timmar.
Dock var det så jäkla varmt inatt att jag trodde jag skulle dö!
Skriver senare,
PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Jag älskar dig också!



Det blir nog snart lite bättre, men det tar nog ett tag innan jag blir "okej" igen. <33

2010-05-19 @ 19:29:11
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0