- fjant.

Jag, Evelina Lindh tycker inte inte inte om att sova helt ensam.
Dock finns kissarna här, men dom är inte till någon hjälp, dom är
ju så tysta ändå! (bortsätt från att dom mest river nu).
Baby skulle iväg så här sitter jag, lite smårädd för att det är så tyst
och då hjälper knappt musiken för jag tycker att jag hör en massa
ljud i bakgrunden, men vågar inte stänga av heller för att jag är lite
skraj för vad jag kanske kan höra då.
Haha så jävla barnsligt jag vet, men jag hatar hatar hatar att sova
ensam!?
Jag hatar att vara ensam överhuvudtaget, jag vill ha närhet och
sällskap!

Haha, måste ändå skratta lite mitt i eländet.
Min kisse ligger i mitt knä och lilla Findus ligger återigen PÅ datorskärmen,
haha dom är ju så störda dom där två!

Justja, medans jag ändå har det i skallen så måste jag berätta att
för er som inte vet så har min telefon fuckat upp sig helt!
Den stänger av sig själv när den känner för det, rätt vad det är så finns
det ingen teckning och då kan jag inte smsa eller ringa, om det ringer
så kan den bara koppla bort samtalet när man pratar osv, så om jag är
seg på att svara eller inte svarar alls så vet ni ju varför.
psst, vill också berätta att jag igår lärde mig babys nummer helt utantill,
*stolt* :D HAHAHA, däni! :D


Nej nu ska man väl försöka ta sig ut till tvn om man vågar..
Hm, vart finns alla när man behöver dom? haha.
Nej men natti, vi hörs väl imorgon om jag inte har allvarliga sömnproblem
vill säga, då lär ni väl höra mer från mig snart igen.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Erica

Precis så var jag förut.. jag var asrädd att vara själv på kvällen.. creepy.. :/

2010-05-06 @ 14:18:44
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0