- gillar att det är hemskt.

Men tjo!

Haha denna dag har rullat på rätt snabbt.
Började med att jag vaknade hos baby,
kände mig utvilad, pigg och rastlös!
Drog hem för att fixa lite, drog sedan och handlade
och sedan hem till pappa.
Hade inte så mycket att göra där så drog tillbaka till
baby som fortfarande låg i sängen (klockan var säkert 2 då?).
Vi pratade lite och la oss sedan i sängen och spanade film.
Efter filmen så blev det lite mer prat och nu sitter jag här hos
pappa igen men ska nästan när som helst hem för att hämta
kläder och grejer så jag slipper springa och göra det hela tiden,
bättre att lämna lite hos baby? Tycker i alla fall han.
Sen så blir det film, hockey och sedan sängen.
Imorgon är det skoooooola, har faktiskt längtat även om jag
trivdes väldans bra på min praktik!

Nej nu är det time for me to go.
Men uppdaterar senare :D
Hihih, puss.


Är man full så är man?
Haha, bilden är hemsk men ändå gillar jag den!
Min fina Alexandra som är fotograf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0