- jag fattar aldrig.

Sitter i stora datasalen.
Matteprovet gick skit, men hade jag förväntat mig något annat?
NEJ det hade jag verkligen inte.
Jag är usel på matte och har alltid varit det, och jag har inte ens
jobbat med hälften av uppgifterna som var med på provet, hade
inte ens sett vissa saker, visste alltså inte ens vad man skulle göra.
Menmen, jag har ju sagt från dag 1 i matteB kursen att jag inte
kommer att klara det, och nu kommer jag ha ett fett IG i betyget.
Men jaja, det har jag vetat länge så ska väl inte klara.
Jag kunde EN uppgift på hela provet...
Igår så umgicks jag bara med hjärtat, vi kollade hockey, tv och
vi bakade även en kladdkaka som vi hittade på ett litet eget recept
till, det blev ju inte som väntat men gott blev det, hihi (:
Sen så blev det sängen och jag har sovit lite lustigt inatt, har inte riktigt
vela ligga stilla.
tal om ingenting så har jag nu konstaterat att min mage på riktigt inte
gillar mjölkprodukter. Jag har alltid varit lite känslig mot mjölk och såndant
men nu på senaste tiden så har jag känt av det ännu mera och idag när
vi skulle ha prov så köpte jag en drickyoghurt för att jag är tvungen att
ha något i magen hela tiden, och självklart tänkte jag mig inte för, så vem
sitter där och gör prov och får världens kramp då? JO JAG!
Hah, smart är jag då inte....
Så från om med nu så får det blir mjölkprodukter som jag klarar av,
har alltid haft lite svårt men har kunnat välja, att jag får äta antingen en tallrik
fil ELLER ett glas mjölk, inte båda för då har magen dött men inte ens det funkar
längre så nu blir det nog laktosfritt på heltid...
Nyss ringde det något 011-nummer och som ni kanske inte vet så är högtalaren
i min lillebrors telefon som jag lånar just nu helt sönder, så jag hör bara en massa
brus och uppfattar inte ett enda ord. Bara så ni vet det, så bättre att smsa än att
ringa, och jag kan inte svara på sms om ni inte har comviq heller.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det provet verkade inte gå bra för någon? :O

2010-05-18 @ 16:13:58
URL: http://lisanygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0